Połączenie z Zielonej Góry do Berlina- Odtwórzmy czynnik który rozwijał nasze miasto przed wojną
Wyobraźcie sobie Państwo że np. Radom nie ma żadnego bezpośredniego połączenia z Warszawą, a granicę przeciągnieto w okolicach Warki. Podróżni muszą się dwa razy przesiadać, i dostepne są dla nich jakieś dwa- trzy połączenia dziennie. Czas przejazdu wynosi nie półtorej godziny, jak przed wprowadzeniem grancy, ale nawet 6 czy 8 godzin. Bilety są drogie, na przejazd stać nielicznych.
W październiku 2006 roku zrobiłem na dworcu akcję majacą na celu by odtworzone zostało połączenie z Zielonej Góry do Berlina. Chciałem by tak jak przed wojną, spora cześć zielonogórzan dojeżdżała do pracy i do miejsc rozrywki do tej 4,5- milionowej aglomeracji. Dzięki temu miasto się rozwijało. Obecnie, dzięki niekompetencji władz samorządowych, trudniej i dłużej do niej dotrzeć niż do Warszawy. Przed wojną natomiast pociągi na terenie woj. lubuskiego podróżowały z prędkością 160 km/h. Dotarcie do Berlina było wówczas możliwe w czasie nieco ponad godziny.
Fot. Latający Slązak- podówczas jedyne połączenie kolejowe pokonujące woj. lubuskie z prędkością techniczną 160 km/h. Trasa Berlin- Wrocław zajmowała mu 2 godz. 39 minut. Dziś jest to około 3-krotnie dłużej... Na zdjęciu na dworcu w Legnicy (z bazy dolnyslask.org.pl)
شركة تنظيف مسابح بالدمام
OdpowiedzUsuńشركة تنظيف افران غاز بالدمام
شركة تنظيف مطابخ بالدمام
شركة تنظيف مكيفات بالدمام
شركة تنظيف موكيت بالدمام
شركة تنظيف خزانات بالدمام
شركة تنظيف كنب بالدمام
شركة تنظيف مساجد بالدمام