Umiera deptak i śródmieście, socjaliści proponują dotowane parkingi
> Duże ,wygodne ,bezpłatne parkingi i po problemach deptaku.....czy
> tak trudno dostrzec ,ze teraz praktycznie wszyscy jeżdżą
> samochodami?
Niech Pan te parkingi za własne pieniądze wybuduje! Przecież to dziesiątki milionów wywalone tylko na to, że komuś się nie chce wyjąć zadka z auta. Jako gospodarczy liberał uważam to za socjalistyczny skandal.
W USA też "socjalistycznie" budowano parkingi, morza darmowych parkingów. Nic to nie pomogło- vide choćby wymarłe centrum Houston. Recepta jest jedna- niech kierowcy płacą za:
Samochód w mieście to luksus na który nie stać nawet zamożne miasta europejskie. W Oksfordzie czy Cambridge do centrum wjedziemy tylko autobusem. Dziesiątki miast pobiera opłaty za wjazd do centrum.
W Zielonej Górze niemal nie ma komunikacji miejskiej poza korytarzem "8 " i zerówki. Co ile jeżdżą autobusy na ul. Konstytucji 3 maja? Sprawdźcie ile osób dojeżdża autobusem do "Focus Parku". To gorzej niż w samochodowych Stanach Zjednoczonych, gdzie autobusami jeździ 3 % podróżnych. Tutaj to jakiś 1 %.
> tak trudno dostrzec ,ze teraz praktycznie wszyscy jeżdżą
> samochodami?
Niech Pan te parkingi za własne pieniądze wybuduje! Przecież to dziesiątki milionów wywalone tylko na to, że komuś się nie chce wyjąć zadka z auta. Jako gospodarczy liberał uważam to za socjalistyczny skandal.
W USA też "socjalistycznie" budowano parkingi, morza darmowych parkingów. Nic to nie pomogło- vide choćby wymarłe centrum Houston. Recepta jest jedna- niech kierowcy płacą za:
- -koszty budowy dróg w terenie zurbanizowanym (10 mln PLN/kilometr)
- -koszty zajęcia kosztownego terenu (już z tego wychodzi kilka PLN /godz- samochód w ruchu potrafi konsumować i 200 metrów kw.)
- -koszty hałasu, zanieczyszczeń, efekty zewnętrzne w postaci niebezpieczeństwa dla pieszych czy rowerzystów.
Samochód w mieście to luksus na który nie stać nawet zamożne miasta europejskie. W Oksfordzie czy Cambridge do centrum wjedziemy tylko autobusem. Dziesiątki miast pobiera opłaty za wjazd do centrum.
W Zielonej Górze niemal nie ma komunikacji miejskiej poza korytarzem "8 " i zerówki. Co ile jeżdżą autobusy na ul. Konstytucji 3 maja? Sprawdźcie ile osób dojeżdża autobusem do "Focus Parku". To gorzej niż w samochodowych Stanach Zjednoczonych, gdzie autobusami jeździ 3 % podróżnych. Tutaj to jakiś 1 %.
swarovski outlet
OdpowiedzUsuńcoach outlet online
coach outlet canada
cheap oakley sunglasses
oakley sunglasses wholesale
ugg boots
canada goose coats
parajumpers coats
oakley sunglasses
lebron james shoes
soccer jerseys
gucci handbags
chanel handbags
gucci
ralph lauren outlet
true religion jeans
wedding dresses
nba jerseys
cheap jordans
coach outlet
louis vuitton handbags
coach outlet store
north face jackets
toms shoes
belstaff jackets
the north face outlet
cheap jordans
hogan
the north face outlet store
moncler coats
michael kors factory outlet
ugg boots
oakley
prada shoes
tory burch outlet
1021maoqiuyun