jej!


Znajdź więcej podobnych plików wideo na Wspólnota Ras Tafari

Nie chcę osiwieć w tym kraju. Nie interesuję się niestety polityką, telewizor wyłączyłem 16 lat temu. Koledzy z partii Zielonych mówili żebym kandydował. Kampanii nie robię szkoda kasy i trudu. Wielu z Zielonych ma bardziej lewicowe poglądy na gospodarkę, ja zaś skończyłem ekonomię i mam bardzo liberalne poglądy gospodarcze. Niemal wszystko proponuję poprywatyzować i regulować tudzież konkurencję wpuścić. Państwowe monopole? Tam się czai marnotrawstwo. Autobusy, koleje, szkoły, lotniska- nieco liberalizmu nie zaszkodzi. Proponuję myto za wjazd do centrów miast, wyższe podatki na bardziej dotowany transport zbiorowy.

Jeżdżenie autem będzie nieekologicznym faux-pas. Przejmiemy telewizję i to powiemy (taką mamy demokrację że aby móc coś powiedzieć trzeba przejąć TVP). A także będziemy w niej puszczać dużo polskiego ragga i densholu i jakieś imprezy sportów ekstremalnych.

Generalnie trzeba ten kraj zdemokratyzować ja myślę.

Komentarze

Waszym zdaniem



Jak bardzo szybko opublikować swoje teksty lub wydarzenie?

Jak publikować swój tekst/ event?
Swoje wydarzenie lub pojedynczy tekst podeślij na adres email: adam(małpa)wieczorna.pl
Zaopatrz emajl w komunikatywny tytuł: będzie on tematem twojego artykułu/ wydarzenia.
Możesz dołączyć plik graficzny (formaty: jpg, png, gif). Wydarzenie lub tekst ukaże się natychmiast na stronie.
Osoby zainteresowane stałą współpracą otrzymują swoje konto: zgłoszenia na wydawnictwo(małpa)wieczorna.pl. Odwołania publikacji i skargi, wnioski o wycofanie publikacji proszę słać sms-em Tel. 0604443623