Prośba o pomoc- siłownia publiczna przy Wagmostawie. Gdy pytałem o siłownię, władze miasta kazały mi biegać.


Szanowni Państwo,
Proszę o pomoc, władze miasta, pytane o publiczną siłownię, napisały mi w odpowiedzi, że mam spróbować biegania. A ja chciałem chociaż drążki do podciągania.


Mieszkałem wiele lat za granicą i w innych miastach Polski, choć pochodziłem z Zielonej Góry. Od przyjazdu do Zielonej Góry szwankuje mi zdrowie, lekko utyłem. Prowadzę największą w Polsce agencję prasową. Dużo czasu pracuję przy komputerze. Muszę bardzo intensywnie trenować. Trenuję sztukę - na pograniczu akrobatyki zwaną martial arts tricks albo po prostu tricking:


Nie mam gdzie trenować, i rozważam opuszczenie Zielonej Góry z powodu braku warunków do życia. Potrzebuję sali z batutą akrobatyczną i wielką kwadratową gąbczaną kostką do trenowania salta.Nie mam takiej gąbczanej kostki. Musiałbym ją chyba sobie sam kupić. Nie mam już 20 lati ciężko mi trenować salta na trawie. Zwykle się to robi na batucie. Boję się uszkodzić przy upadku.

Trenuję także capoeirę i nie mamy gdzie trenować- chyba że na trawie na stadionie. W innych miejscach są psie kupy. Miasto jest zupełnie pozbawione nawet skrawków trawy bez psich kup. Nazwa miasta jest chyba nieporozumieniem, nie znajdziemy tu kawałka niezasranej ładnej trawy. 

Ale to widowiskowa sztuka walki i przydałaby się jakaś arena z podłogą na tyle bezpieczną, że po upadku nic się nie stanie. Fajne byłyby cieńkie, miękkie, uginające się deski, a na tym jakieś linoleum, albo w ogóle rodzaj batuty, bo także skacze się salta. 

Nie stać mnie na budowę własnej siłowni. Pisałem, jako wydawca do władz miasta Zielonej Góry. Na terenie Wagmostawu, miejsca koło którego mieszkam, ustawiono jakieś narzędzia do treningu, ale one są przeznaczone dla emerytów. Jakieś rowerki, bzdury.
Nie ma nawet poprzeczki do podciągania się. Mógły także pojawić się uchwyt na worek bokserski, przynosiłbym swój, bo nie mam gdzie go powiesić. 

Nie mam gdzie trenować, uprzejmie proszę o pomoc. Mieszkam przy Wagmostawie w Zielonej Górze. Władze miasta tak mi odpisały- niby do publikacji w gazecie lokalnej, proszę sobie zobaczyć, jak bardzo jest to kompetentny poziom:

Witaj,
zamontowane urządzenia służą wszystkim mieszkańcom, bez względu na wiek !!
A może spróbuje Pan przygody z bieganiem.
Pozdrawiam
Maria Pięta

From: Adam Fularz [mailto:adam.fularz@wieczorna.pl
Sent: Tuesday, October 13, 2015 9:05 AM
To: Monika Wiśniewska
Subject: Czy coś podobnego jest planowane w Zielonej Górze

 

Szanowni Państwo, Nie mam gdzie trenować, w parku tysiąclecia są drażki do podciągania się, to wszystko.

Czy UMZG planuje jakies inwestycje? Dlaczego przy Wagmostawie zamontowano urządzenia z których korzystają tylko emeryci i osoby starsze? Dlaczego władze miasta pomijają osoby młode?



http://www.gazetalubuska.pl/wiadomosci/gorzow-wielkopolski/art/8988440,street-workout-park-w-parku-gorczynskim-w-gorzowie-zdjecia-wideo,id,t.html

--

Adam Fularz

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
+48604443623

+442035142037
adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra


AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661

TEKSTY

Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.

ZDJĘCIA

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.

WIDEO

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.

Adam Fularz <adam.fularz@wieczorna.pl>

13.10.2015
do Maria
Szanowna Pani, Urządzenia są przeznaczone dla osób starszych, są tak skonstruowane. 
Nie są one przeznaczone dla osób młodszych. To urządzenia dla osób zdecydowanie starszych wiekiem, w kategorii 50- 60 lat. 
Czy urząd miasta planuje street workout park w jakiejś lokalizacji w Zielonej Górze?
Pozdrawiam?

Maria Pięta <M.Pieta@um.zielona-gora.pl>

13.10.2015
do mnie
Na tych urządzeniach może ćwiczyć każdy !
A co z pomysłem na bieganie?
Ćwiczenia na drążkach - ćwiczenia z udziałem własnego ciała- ciekawy pomysł !!
Pomysł do wykorzystania przy tworzeniu kolejnych siłowni na powietrzu.
Pozdrawiam

Adam Fularz <adam.fularz@wieczorna.pl>

13.10.2015
do Maria
Szanowna Pani, 
Proszę podać czy planowane jest zbudowanie streetworkout parku w Zielonej Górze. Proszę odpowiedzieć na pytanie,
Pozdrawiam

Adam Fularz <adam.fularz@wieczorna.pl>

13.10.2015
do Maria
"Na tych urządzeniach może ćwiczyć każdy !"- to są urządzenia jednoznacznie przeznaczone dla osób starszych wiekiem i emerytów. 
Pozdrawiam,

Maria Pięta <M.Pieta@um.zielona-gora.pl>

13.10.2015
do mnie
W 2015 roku nie planujemy instalacji takich urządzeń.

Adam Fularz <adam.fularz@wieczorna.pl>

13.10.2015
do Maria
Czy można prosić o zarezerwowanie kwoty na taki projekt w 2016 roku?
Pozdrawiam,
Adam

Maria Pięta <M.Pieta@um.zielona-gora.pl>

13.10.2015
do mnie
Pana pomysł, wzorowany na Gorzowie Wielkopolskim, może być wpisany do budżetu obywatelskiego na 2016 rok. 
 
----- Original Message -----
Sent: Tuesday, October 13, 2015 12:41 PM
Adam Fularz
Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra

AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661

TEKSTY

Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.

ZDJĘCIA

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.

WIDEO

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.

Komentarze

Waszym zdaniem



Jak bardzo szybko opublikować swoje teksty lub wydarzenie?

Jak publikować swój tekst/ event?
Swoje wydarzenie lub pojedynczy tekst podeślij na adres email: adam(małpa)wieczorna.pl
Zaopatrz emajl w komunikatywny tytuł: będzie on tematem twojego artykułu/ wydarzenia.
Możesz dołączyć plik graficzny (formaty: jpg, png, gif). Wydarzenie lub tekst ukaże się natychmiast na stronie.
Osoby zainteresowane stałą współpracą otrzymują swoje konto: zgłoszenia na wydawnictwo(małpa)wieczorna.pl. Odwołania publikacji i skargi, wnioski o wycofanie publikacji proszę słać sms-em Tel. 0604443623