List do redakcji: Lekarz wykrywa adresy MAC u osób które były szczepione na Covid za pomocą aplikacji Bluetooth

 Lekarz wykrywa adresy MAC u osób zaszczepionych szczepionką COVID za pomocą aplikacji Bluetooth (uaktualnienie z 3.2.2022 poniżej tekstu, aktualizacja 3.2.2022)

BY PATRICIA HARRITY ON JANUARY 29, 2022 - ( 8 KOMENTARZY )

wg https://da(---wytnijto---)ilyexp(---wytnij--to)ose.uk/2022/01/29/doctor-detects-mac-addresses-in-covid-vaccinated-individuals-with-bluetooth-applications/

Dr Luis Miguel De Benito, lekarz trawiący z doktoratem z biologii molekularnej, nagrał fragment eksperymentu, który przeprowadził, co wydaje się być tajemnicze adresy MAC wykryte w zaszczepionych osób z aplikacji Bluetooth.

Chociaż może to brzmieć bardzo futurystycznie, słyszeliśmy od Klausa Schwaba, założyciela i przewodniczącego Światowego Forum Ekonomicznego (WEF), że ludzie wkrótce otrzymają chip w swoim ciele, aby połączyć się ze światem cyfrowym, zostało to nagrane w wywiadzie dla szwajcarskiego kanału RTS 10 stycznia 2016 roku.

W tym samym wywiadzie, został zapytany, kiedy będą wszczepialne chipy, Schwab odpowiedział: "na pewno w ciągu najbliższych dziesięciu lat, najpierw będziemy je nosić w naszych ubraniach, a potem możemy sobie wyobrazić, że będziemy je wszczepiać w naszych mózgach lub na naszej skórze (źródło).


Klaus Schwab

Schwab, projektant i promotor The Great Reset jest również facetem, którego wielokrotnie słyszeliśmy mówiącego, że "COVID -19 jest "rzadkim, ale wąskim oknem możliwości, aby przemyśleć, wymyślić na nowo, zresetować nasz świat."

To "okno możliwości" zostało stworzone poprzez konstrukcję plandemii, która zasadniczo była koniem trojańskim użytym do wprowadzenia planów Schwaba.

Schwab ujawnił również, że "w końcu, być może, będzie bezpośrednia komunikacja między naszym mózgiem a światem cyfrowym. to, co widzimy, to rodzaj fuzji świata fizycznego, cyfrowego i biologicznego".

Ustalenia dr Benito z jego eksperymentu przeprowadzonego latem 2021 roku, mogą sugerować, że plany Schwaba dotyczące tej fuzji, mogły już się ziścić dzięki zastrzykom terapii genowej COVID, które według Benito, wydają się instalować adres MAC wewnątrz osób, które przyjęły szczepionkę.

Nagranie wideo będzie link na końcu tego artykułu, jednak wypisałem transkrypcję nagrania tuż poniżej.



Dr. Luis Benito

Transkrypt nagrania Dr Luis Benito

Opowiem wam dzisiaj o wnioskach z tego lata, które idą w kierunku tego, co może się kryć za tymi wszystkimi próbami szczepień.

Skąd tak duże zainteresowanie szczepieniami? Co jest tego powodem? Powiem wam.

Organizacje międzynarodowe, które również badają tę sprawę, poprosiły mnie o krótki raport z tego, co zrobiłem latem i zamierzam przeczytać go państwu w takiej formie.

 To, co im napisałem, będzie trochę przejaskrawione, ale różne zespoły, które to badają, sprawdzają, jaka część tego jest właściwa, a jaka nie.

Tłumaczą to na kilka języków, mówię to, ponieważ prawdopodobnie do 31. roku życia zostanie to upublicznione w innych miejscach lub w jakikolwiek inny sposób.

Ciężko mi było dotrzeć tutaj, żeby to przeczytać. Wiedzą Państwo dlaczego? Bo to trochę obciąża fakt wyjęcia kwestii medycznej.

Wszystko to, wiesz, zaczęło się jako kanał do dyskusji na temat rozwoju pandemii, dotkniętych, leczenia, wirusa, jak ICUs były, dobrze, i to już nie ma sensu.

Wszystko to jest częścią przeszłości. A teraz mamy do czynienia z uznaniem chęci władz do odbierania wolności istotom ludzkim.

Nie obchodzi mnie, czy uważacie, że szaleję, czy nie, ale ponieważ mam moralny obowiązek relacjonować to, co zrobiłem, mówię wam dzisiaj, a kto chce wierzyć, to uwierzy, a kto nie, to będzie oceniał, krytykował i porównywał.

Jak mówię, napisałem to i wysłałem już do zespołów, które badają ten temat w różnych częściach świata.

Jeżeli z medycznego punktu widzenia nie ma potrzeby stosowania żadnych środków zapobiegawczych w przypadku choroby, której śmiertelność wynosi 2 na tysiąc, to dlaczego tak bardzo nalega się, aby wszyscy byli zaszczepieni?

Co mi da ta szczepionka, czego jeszcze nie mam? Otóż z tej refleksji zrodził się ten eksperyment.

Choć konsultacji jest wiele, to latem 2021 roku, popołudniami, byłem jedynym operatorem. Popołudniami w tym budynku nie było nawet personelu administracyjnego.

Pod moim biurem od czasu do czasu parkowała karetka z SUMA, z pogotowia, bo mają tam bazę. To były jedyne "zakłócenia" jakie wykryłem. Większość obserwacji odbywała się bez tego artefaktu. Konsultacje rozpocząłem o godzinie 15:00 i miałem pacjentów notowanych co 20 minut.

Ze względu na działania COVID zalecano, aby przychodzili sami i, jeśli to możliwe, o wyznaczonej godzinie. Ani przed, ani po, przed rozpoczęciem konsultacji podłączałem aplikację Bluetooth w telefonie komórkowym i niezmiennie sprawdzałem, że nie ma żadnego urządzenia dostępnego do kontaktu, nie ma w zasięgu żadnego urządzenia elektronicznego, z którym można by się połączyć.

Kiedy pojawiał się pacjent, często już na schodach lub na początku korytarza, w odległości około 20 metrów od gabinetu, na komórce widziałem, czy pojawiło się jedno, czy dwa urządzenia, z którymi można się połączyć przez Bluetooth, jedno, dwa, czy żadne.

Na telefonie mogłem sprawdzić, czy Bluetooth coś wykrywa, czy nic, a jeśli coś, to było to urządzenie z kodem MAC Address (Media Access Control). Jest to unikalny identyfikator, który producenci urządzeń elektronicznych przypisują do karty lub przedmiotu, który może być podłączony do sieci.

Po spełnieniu wymagań medycznych pacjenta, zapytałbym go, czy był szczepiony na COVID. Jeśli odpowiedź była twierdząca, to zazwyczaj szybko i bez wahania, jeśli zaś była przecząca, to często towarzyszyła jej pewna nieufność, jeśli nie złość na to pytanie.

Reakcja, która wyjaśniła mi, że generalnie ci, którzy nie chcieli się zaszczepić, zostali poddani jakiejś niekorzystnej sytuacji społecznej. Po uspokojeniu pacjenta, niezależnie od jego odpowiedzi, zapisywałem na kartce papieru odpowiedź, której mi udzielił.

Żaden ze 137 pacjentów, których pytałem, nie odmówił odpowiedzi. Jeśli odpowiedź była twierdząca, pytałem ich, jaką szczepionkę otrzymali, kiedy i czy mieli jakieś niepożądane reakcje.

 Następnie zapytałbym ich, czy mają przy sobie telefony komórkowe lub urządzenia elektroniczne, takie jak bezprzewodowe zestawy słuchawkowe lub tablety, a jeśli tak, poprosiłbym ich o wyłączenie ich na chwilę. Kiedy je wyłączali, w moim telefonie komórkowym zazwyczaj znikało jedno z urządzeń, które zarejestrowało się w Bluetooth.


Z setek Oto wyniki.

Spośród 137 zapytanych pacjentów, 112 stwierdziło, że było szczepionych, a 25, że nie było szczepionych.

Żaden z pacjentów, którzy powiedzieli, że nie byli szczepieni, nie zarejestrował na moim telefonie komórkowym żadnego urządzenia dostępnego do połączenia Bluetooth, upewniwszy się, że odłączyli swój telefon komórkowy, jeśli go mieli.

U 96 pacjentów ze 112, którzy powiedzieli, że byli szczepieni, po wyłączeniu urządzeń elektronicznych, jeśli je mieli przy sobie, na ekranie mojego telefonu komórkowego pozostał kod MAC, który wcześniej odnotowałem w notatkach obok historii choroby pacjenta.



Źródło

Zinterpretowałem, że był to kod, który nosił sam pacjent i że faktycznie, kiedy opuścił gabinet, wychodząc z budynku, zniknął on z mojej komórki.

Dzięki tej prostej obserwacji przez cały lipiec i sierpień byłem w stanie sprawdzić, że 100% pacjentów, którzy twierdzą, że nie są szczepieni, nie podnosi żadnego urządzenia kontaktowego z moim telefonem komórkowym przez Bluetooth. Ale 86% tych, którzy powiedzieli, że są zaszczepieni, wygenerowało adres MAC w moim telefonie komórkowym.

Są to poczynione obserwacje, z których wynika wiele wątpliwości i pytań, a wśród nich te, które wydają mi się najistotniejsze to

Po pierwsze: Czy sygnał wykryty w moim telefonie komórkowym pochodzi od osoby zaszczepionej? Cóż, właśnie odizolowane środowisko i nie zakłócanie go przez inne sygnały spowodowało, że nie ma innego źródła zanieczyszczenia.

W rzeczywistości, kiedy przyjechała karetka SUMA, oprócz innych urządzeń, takich jak "baza SUMA" i kilku adresów MAC, które przypisałem personelowi karetki, który mógł być zaszczepiony, zauważyłem, że te sygnały zniknęły, kiedy karetka odjechała.

I kiedy pojawiały się podejrzenia, czy nie ma jakiegoś innego elementu zakłócającego, na przykład konwojentów pacjentów na korytarzu, przypadkowych operatorów na korytarzu, którzy mogliby być źródłem lub pochodzeniem innych markerów, to wtedy oddalałem tę sprawę. Nie mieści się to w 137, które potwierdziłem.

Po drugie: Czy wszystkie telefony komórkowe wykrywają urządzenia Bluetooth z jednakową zdolnością? Moja odpowiedź brzmi nie. Z mojego doświadczenia wynika, że nie.

Po trzecie: Czy wykrywalny adres MAC na osobie pozwala na interakcję z nią? W jakim stopniu? Przynajmniej jednego jestem pewien: pozwala mi to wiedzieć, gdzie on jest, ponieważ wiedziałem, że ktoś zaszczepiony przychodzi do mojego biura, zanim on się pojawił.

Czwarte pytanie, które sobie zadałem: Jeśli adres MAC jest czymś osobistym, indywidualnym i niepowtarzalnym, jak to możliwe, że pięć osób, którym wstrzyknięto zawartość tej samej fiolki, z tej samej dystrybucji tej samej partii, nie ma 5 różnych adresów MAC?

Cóż, skonsultowałem się z kilkoma technikami komputerowymi, robotykami i kolegami biologami i inżynierami, ekspertami w dziedzinie informatyki i nanorobotyki. I oni opowiadają się za możliwością, że ten kod jest generowany w wyniku interakcji tego, co jest wstrzykiwane z materiałem genetycznym pacjenta.

Być może nie tyle z ich DNA, co z większym kompleksem zgodności, HLA, które ostatecznie pochodzą z genomu.

Jeśli adres MAC jest generowany przez szczepionkę, dlaczego tylko 86% tych, którzy twierdzą, że są zaszczepieni, posiada go? Rozważano różne odpowiedzi na to pytanie.

Niektóre z fiolek mogły być placebo.

Niektóre fiolki mogły być denaturowane.

Brak odpowiedzi. Innymi słowy, nie zawsze po zastosowaniu danego produktu uzyskuje się oczekiwane rezultaty.

Co wydaje mi się bardzo ważne, to fakt, że pacjent kłamie i mówi, że jest zaszczepiony, gdy nie jest, aby uniknąć problemów czy kontrowersji.

Mam wiele wątpliwości. To są ustalenia, które poczyniłem. One są poza moją wiedzą medyczną. Po prostu zaświadczam, że podczas konsultacji z osobą w odosobnionym środowisku, to pojawia się na mojej komórce.


Co to znaczy? Nie mam pojęcia. Ale nie podoba mi się to.



Przetłumaczono z www.DeepL.com/Translator


Komentarze czytelników w tekscie źródłowym:

Lekarz wykrywa adresy MAC u osób zaszczepionych szczepionką COVID za pomocą aplikacji Bluetooth - The Expose - Nota Akhir Zaman

 4 godziny temu

[...] Link źródłowy [...]


0

 Reply

GundelP

GundelP

 4 godziny temu

Nareszcie!!! Dziękuję za ten artykuł, ogromne podziękowania.

W takim razie teraz mogę dołożyć swoją część do tego. To samo z Wielką Brytanią. Po przeczytaniu tego artykułu (wcześniej) i obejrzeniu filmiku, który ktoś nagrał w samolocie, gdzie adresy MAC wyskakiwały szybko po włączeniu bluetooth w telefonie, potem znalazłem francuski eksperyment z takim samym rezultatem, postanowiłem sprawdzić to tutaj w UK, najpierw w sklepach, potem - gdy wybrałem się na krótkie wakacje - w samolotach (głównie z angielskimi pasażerami).


Zachęcam wszystkich do TESTOWANIA. Ale nie wszystkie telefony będą je pokazywać. Zresztą pewnie pomyśleli o tym, żeby ukryć to przestępstwo i dzięki temu te niezidentyfikowane MAC-i są filtrowane na nowych telefonach.


Doc w artykule używał chińskiego telefonu, człowiek z USA używał starego tabletu z androidem 6. Z tego powodu kupiłem na ebayu za "grosze" starego, używanego Huwei z Androidem 6, pokazał je. Mój telefon z Androidem 6 pokazał je jako wiele 'Misc', ale bez heksów, które mogłyby pomóc w próbie ich identyfikacji. Mój mąż IPhone z pomocą dodatkowej aplikacji o nazwie BlueSniff pokazał je jako 'niezidentyfikowane' ale bez hexa ponownie. Android 11 odfiltrował je, IPhones nie mają nic, aby je pokazać, trzeba dodatkowej aplikacji, aby pokazać, ale moje przypuszczenie jest takie, że większość nie zrobi tego.


Proszę zobaczyć załączone filmiki i zdjęcie i zapisać filmiki jeśli ktoś uważa.


https://youtu.be/OvKnhexwx6A

https://youtu.be/nNawtLA-3mE


Pomimo tego, co ten dokument powiedział o potwierdzeniu, JEST POTWIERDZENIE, proszę przeczytać tę część, nie ma znaczenia, czy ludzie są zatłoczeni w centrum handlowym i są inne rzeczy (telefony komórkowe, drukarki, zatyczki do uszu itp.) używające Bluetooth, mogą one być zidentyfikowane i potwierdzone w ten sposób:

Pierwsze 6 znaków / cyfr w hexa odnosi się do producenta drugie 6 części do samego narzędzia. Jeśli nie można ich zidentyfikować za pomocą strony do tego przeznaczonej, jak macvendors.com, to nie mogą one pochodzić od narzędzia, a jedynie od ludzi. Jest jeszcze jedna rzecz, wygląda na to, że te adresy są dynamiczne (zmieniają się, prawdopodobnie po to, aby je lepiej zamaskować), podobnie jak dynamiczne IP. Ale zjawisko jest prawdziwe. Oni ukradkiem oznaczali ludzi! Na pewno nikt nie wyraził na to świadomej zgody, bo to powinno być dowodem przestępstwa, prawdziwym powodem, dla którego byli tak nachalni z tymi "vaxxami", wręcz wciskali je dzieciom, mimo fatalnych skutków ubocznych.


Chociaż nie zgadzam się ze wszystkim w tym wideo, to łączy kropki dość dobrze, w tym tej części i więcej, znaleźli, że ludzie teraz mają KOD PRODUKTU.

https://www.fromr(wytnij--to)ome.info/2022/01/28/the-nwo-and-deathswabs-role-in-that-a-cautionary-speculation/


backtoUK.jpg

Ostatnio edytowany 4 godziny temu przez GundelP

2

 Reply

Tory

Tory

Odpowiedz do 

GundelP

 2 godziny temu

Dziękuję BARDZO za filmy i zrzuty ekranu!!!!


0

 Reply

trackback

Zachowanie Ursuli von der Leyen nie spełnia wymogów przejrzystości wymaganych przez prawo UE - The Expose - Nota Akhir Zaman

 3 godziny temu

[...] styczeń 29, 2022Doctor Detects MAC Addresses in COVID Vaccinated Individuals With Bluetooth Application... [...]


0

 Reply

Steven Robinson

Steven Robinson

 3 godziny temu

Kolejne potwierdzenie:

3-minutowy filmik, o którym słyszałem we wrześniu zeszłego roku:

https://ru(---wytnij--to)mble.com/vlq91y-dr.-chinda-brandolino-on-the-nanoprocessor-in-the-vaccine.html

https://www.orw(wytnij--to)ell.city/2021/08/nanoprocessor.html

Na końcu spiker mówi, że jeśli przyłożysz smartfon do ramienia zaszczepionej osoby (szczepionka nie jest podana) i włączysz opcję Bluetooth do wykrywania pobliskich urządzeń, pojawi się 10-cyfrowy kod. Twój własny, osobisty numer.


1

 Reply

Hugh

Hugh

 3 godziny temu

Użyłem "Odkryj skaner Bluetooth," app na telefonie z systemem Android. Można po prostu użyć telefonu, ale wszystko, co daje jest adres MAC, ale aplikacja będzie identyfikować były adres pochodzi z radia samochodowego, zestawy słuchawkowe, inteligentny zegarek itp. A jeśli pojawi się jako nieznany, a następnie można skopiować adres i sprawdzić go na MAC adres finder online.

Nieznane adresy są od ludzi i zmieniają się w czasie w zależności od stanu osoby.

Idź spróbować dla siebie.


2

 Reply

Tory

Tory

 2 godziny temu

Bardzo dziękuję za ten artykuł! EMF czytnik pokazany w wideo w tym artykule jest 120 dolarów. Mam inny jeden dla $39.99 off Amazon właśnie teraz. Nie mogę się doczekać, aby spróbować przekonać kilka moich bliskich, aby pozwolić mi spróbować tego na nich. Co szalone jest to, że nazywają mnie teoretykiem spisku za pytanie, czy mogę spróbować magnesu na ich ramieniu, a jednak REFUSE, aby pozwolić mi spróbować. Czy nie chcieliby udowodnić, że się mylę? Jeśli ktoś w mojej rodzinie powiedział mi, że ponieważ im unvaxxd spód mojej stopy jest teraz wykonany z kleju, absolutnie pozwoliłbym im spróbować użyć mojej stopy do sklejenia dwóch kawałków papieru razem, ponieważ nie wierzę w to i chcę rozstrzygnąć tę kwestię. To sprawia, że myślę, że ci ludzie naprawdę wiedzą, że dzieje się coś szalonego.

UAKTUALNIENIE Z DNIA 3.2.2022
Adam Fularz <adam@wieczorna.pl>

RE: (MC) SPAM: Question on how to use the nanochips in the Covid-19 vaccines

Press <Press na s. ema.europa.eu>3 lutego 2022 12:49
Do: Adam Fularz <adam na s. wieczorna.pl>

Dear Adam,

There are no nanochips in any of the authorised COVID-19 vaccines.

 

The composition of these vaccines is described in the summary of product characteristics:

 

Comirnaty: https://www.ema.europa.eu/en/documents/product-information/comirnaty-epar-product-information_en.pdf

Spikevax: https://www.ema.europa.eu/en/documents/product-information/spikevax-previously-covid-19-vaccine-moderna-epar-product-information_en.pdf

Vaxzevria: https://www.ema.europa.eu/en/documents/product-information/vaxzevria-previously-covid-19-vaccine-astrazeneca-epar-product-information_en.pdf

Nuvaxovid: https://www.ema.europa.eu/en/documents/product-information/nuvaxovid-epar-product-information_en.pdf

COVID-19 vaccine Janssen: https://www.ema.europa.eu/en/documents/product-information/covid-19-vaccine-janssen-epar-product-information_en.pdf

 

EMA has not seen any credible evidence from its evaluations or from ongoing testing that any COVID-19 vaccine contains graphene oxide, which is not a recognised excipient in medicines. The quality of the authorised vaccines has been satisfactorily established and is continually and carefully monitored according to EU legislation.

 

An interim report issued by the University of Almeria (LAU) contained preliminary observations of a single sample with unknown origin, which mentioned a possible presence of graphene oxide. The origin of the sample was not traceable, meaning that it was not explained how and from whom the vial was received from. In addition, the preliminary observations that the particles identified in the sample correspond to graphene oxide were based on a comparison of an image obtained in the laboratory with images sourced from scientific literature. No characterisation study was performed to scientifically confirm the composition of the particles.

 

LAU issued a declaration confirming that the document is a preliminary report that could not be completed by the university because the project had been suspended by this institution. LAU reiterated that the findings are not conclusive and do not reflect any official position of this institution on this matter.   

 

We would like to highlight that the EU has a comprehensive safety monitoring and risk management system with measures in place to ensure all authorised COVID-19 vaccines in the EU stay safe for the benefit of public health. You can read more about this on EMA’s website.

 

I hope this helps.

 

Kind regards,

Camelia

 

 

Camelia Enachioiu

Press officer

Media and public relations
Communications

European Medicines Agency

Domenico Scarlattilaan 6 | 1083 HS Amsterdam | The Netherlands
Telephone +31 (0)88 781 84(..)

(...)ema.europa.eu | www.ema.europa.eu | For directions, see How to find us

 

Follow us:  

 

(..)


Aktualizacja:


Forwarded this email? Subscribe here for more

After I published a newsletter inviting people who emit a MAC addresses to contact me, I received a bunch of e-mails, but none of you said “I emit a MAC Address”. Instead, you all asked:” How to determine if I emit a MAC address”.

Below is a step-by step guide of how MAC address emission was detected in the study I published on Academia.edu

You will need a help of another person to verify your emission.

Steps:

  1. Obtain an Android phone.

  2. Download “Bluetooth Scanner” app from the Google Play store. Here is what the app icon looks like.

  1. Remove a SIM-Card.

  2. Disable wi-fi.

  3. Enable Airplane mode.

  4. Enable Bluetooth.

  5. Enable BLE in the Developer’s Mode:

    1. Go to Settings > About phone.

    2. Scroll down to Build number.

    3. Tap Build number seven times. ...

    4. Once developer options are activated, you will see a message that reads, You are now a developer.

    5. Go to System

    6. Go to Developer Options

    7. Select “Show Bluetooth Devices Without Names”. Bluethooth devices without names (MAC addresses only) will be displayed. Here is what it looks like on the phone:

  6. Find to a nature preserve where no MAC address emitting devices are expected, and scan the environment using your app. (Don’t bring your phone, iwatch, Fitbit, anything that emits MAC addresses, including car keys, FOBs. If you have a pacemaker, it will show on your scan. We excluded people with pacemakers from the study.)

  7. If no MAC address is detected on the scan, you are not emitting a MAC address.

  8. If a MAC address is detected, and shows that the vendor is unknown, and it says Protocol: Low Energy (BLE), note the Signal Strength (RSSI) expressed in dBm.
    Example as below:

  9. Leave the phone with your assistant (who hopefully does not emit a MAC address), and walk away, about 50 feet.

  10. Once you are 50 feet away, your assistant should re-scan the environment, and note the Signal Strength of the MAC address. If it is weaker, that’s an indication, that the MAC address is being emitted by you.

  11. Return to your assistant, and scan the environment once again. If the Signal Strength for the MAC address returned to the original value, you are the source of the MAC address emission.


Komentarze

  1. اذا كنت من عشاق العاب الجريمة و المغامرات يمكنك تجربة تحميل لعبة جاتا 7   و الاستمتاع بي اللعبة و الدخول في جو المغامرات من خلال موقعنا تحميل العاب الكمبيوتر   يمكنك أيضا تحميل لعبة جاتا جميع الإصدارات .

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Waszym zdaniem



Jak bardzo szybko opublikować swoje teksty lub wydarzenie?

Jak publikować swój tekst/ event?
Swoje wydarzenie lub pojedynczy tekst podeślij na adres email: adam(małpa)wieczorna.pl
Zaopatrz emajl w komunikatywny tytuł: będzie on tematem twojego artykułu/ wydarzenia.
Możesz dołączyć plik graficzny (formaty: jpg, png, gif). Wydarzenie lub tekst ukaże się natychmiast na stronie.
Osoby zainteresowane stałą współpracą otrzymują swoje konto: zgłoszenia na wydawnictwo(małpa)wieczorna.pl. Odwołania publikacji i skargi, wnioski o wycofanie publikacji proszę słać sms-em Tel. 0604443623