Kolejna likwidacja torów miejskich w Zielonej Górze. Tory do "Polmosu".
W Zielonej Górze pewna gazeta do spółki z byłym szefem jej centrum komputerowego, a obecnym prezydentem miasta, zlikwidowali szynowy transport miejski, nie dopuszczając do głosu krytyków.
Poprzednia likwidacja odcinka torów od ul. Wojska Polskiego do ul. Wiśniowej odbyła się dzięki lobbingowi aktywisty rowerowego p. Górskiego, który zajmuje się tylko tą jedną działką tematyczną- ścieżkami rowerowymi w mieście. Nie zajmuje się ani całym tematem transportu miejskiego, ani regionalnego, nie dyskutuje o ekonomice transportu czy ekonomice miast. Jednocześnie zgadnijcie kto to wszystko popiera? Gazeta Wyborcza. Publikacji krytyki tych działań odmówiono mi kilkunastokrotnie. W rozmowie telefonicznej jakaś pani, chyba p. Sałwacka, stwierdzała że przecież 8 lat temu napisali że mi się nie podoba demontaż wiaduktów kolejowych.
Ci ludzie likwidują obecnie tory kolejowe na ulicy Wojska Polskiego. Nedobre rzeczy dzieją się w tej Zielonej Górze. Człowiek aż uczy się z książek o ekonomii informacji żeby działaniom takich grup nacisku jak tandem GW/prezydent miasta zapobiec. Przyczynami takich konfliktów ekologicznych w miastach są sytuacje kiedy na rynku prasowym jest na przykład mariaż władzy i prasy codziennej.
Po co komuś tory które są tylko. Ależ tak, te tory w Zielonej Gorze tylko leżały. Przez 70 lat. Szkoda że się je zrywa, jest to wielka strata dla systemu kolei miejskich w Polsce. Zielona Góra była jednym z najbardziej obiecujących systemów kolei miejskiej. To tutaj tory wchodziły głęboko w tkankę wielkich osiedli mieszkaniowych. Można było je połączyć szybka koleją miejską z całym regionem. Z wielkim węzłem przesiadkowym na dworcu Zielona Góra Główna. I połączyć to wszystko z koleją miejską Nowa Sól-Zielona Góra Główna- Sulechów. Byłby wyjątkowy w Polsce system transportu szynowego. Bardzo szybkiego.
Bezpieczeństwo to kwestia mniejszej wagi takich składów, oraz ich systemu hamulcowego. On mógłby by być systemem tramwajowym. Takie systemy wielokrotnie już wdrażano, wjazd szynobusów spalinowych na miejskie tory nie jest niczym specjalnym w Europie, ale byłaby to rewolucja w Polsce. Ale nie,. Ci ludzie, pan Kubicki, ta Gazeta Wyborcza, woleli to zlikwidować. Krytyki nawet nie było gdzie opublikować. Przykre.
Poprzednia likwidacja odcinka torów od ul. Wojska Polskiego do ul. Wiśniowej odbyła się dzięki lobbingowi aktywisty rowerowego p. Górskiego, który zajmuje się tylko tą jedną działką tematyczną- ścieżkami rowerowymi w mieście. Nie zajmuje się ani całym tematem transportu miejskiego, ani regionalnego, nie dyskutuje o ekonomice transportu czy ekonomice miast. Jednocześnie zgadnijcie kto to wszystko popiera? Gazeta Wyborcza. Publikacji krytyki tych działań odmówiono mi kilkunastokrotnie. W rozmowie telefonicznej jakaś pani, chyba p. Sałwacka, stwierdzała że przecież 8 lat temu napisali że mi się nie podoba demontaż wiaduktów kolejowych.
Ci ludzie likwidują obecnie tory kolejowe na ulicy Wojska Polskiego. Nedobre rzeczy dzieją się w tej Zielonej Górze. Człowiek aż uczy się z książek o ekonomii informacji żeby działaniom takich grup nacisku jak tandem GW/prezydent miasta zapobiec. Przyczynami takich konfliktów ekologicznych w miastach są sytuacje kiedy na rynku prasowym jest na przykład mariaż władzy i prasy codziennej.
Po co komuś tory które są tylko. Ależ tak, te tory w Zielonej Gorze tylko leżały. Przez 70 lat. Szkoda że się je zrywa, jest to wielka strata dla systemu kolei miejskich w Polsce. Zielona Góra była jednym z najbardziej obiecujących systemów kolei miejskiej. To tutaj tory wchodziły głęboko w tkankę wielkich osiedli mieszkaniowych. Można było je połączyć szybka koleją miejską z całym regionem. Z wielkim węzłem przesiadkowym na dworcu Zielona Góra Główna. I połączyć to wszystko z koleją miejską Nowa Sól-Zielona Góra Główna- Sulechów. Byłby wyjątkowy w Polsce system transportu szynowego. Bardzo szybkiego.
Bezpieczeństwo to kwestia mniejszej wagi takich składów, oraz ich systemu hamulcowego. On mógłby by być systemem tramwajowym. Takie systemy wielokrotnie już wdrażano, wjazd szynobusów spalinowych na miejskie tory nie jest niczym specjalnym w Europie, ale byłaby to rewolucja w Polsce. Ale nie,. Ci ludzie, pan Kubicki, ta Gazeta Wyborcza, woleli to zlikwidować. Krytyki nawet nie było gdzie opublikować. Przykre.
OdpowiedzUsuńmy homepage - pit38
OdpowiedzUsuńFeel free to surf to my webpage ... pit 37 druki
Hmm is anyone else experiencing problems with the images on
OdpowiedzUsuńthis blog loading? I'm trying to find out if its a problem on my end or if it's the blog.
Any suggestions would be greatly appreciated.
My weblog ... gonzatto.com
Wow! This blog looks exactly like my old one! It's on a completely different subject but it has pretty much the same page layout and design. Outstanding choice of colors!
OdpowiedzUsuńFeel free to surf to my page :: edeklaracje
Having read this I thought it was rather enlightening.
OdpowiedzUsuńI appreciate you finding the time and effort to put this content together.
I once again find myself personally spending way too much time both reading and commenting.
But so what, it was still worthwhile!
Also visit my web blog - ulgi pit 2014
I really like your blog.. very nice colors & theme.
OdpowiedzUsuńDid you make this website yourself or did you hire someone to do it for you?
Plz respond as I'm looking to design my own blog and would like to find out where u got this from. cheers
Also visit my website - jak wypełnić pit 37
Hello there! This article couldn't be written any better! Going through this post reminds me of my previous roommate! He continually kept talking about this. I will forward this article to him. Fairly certain he's going to have a good read.
OdpowiedzUsuńThanks for sharing!
My web blog pit 37 2013
I used to be suggested this blog by means of my cousin. I
OdpowiedzUsuńam now not certain whether or not this post is written
by him as no one else understand such unique approximately my problem.
You are amazing! Thank you!
Feel free to surf to my web-site; homepage - -
I believe what you published was very logical.
OdpowiedzUsuńHowever, what about this? suppose you were to write a killer headline?
I ain't saying your information isn't solid., however what if you added something that
grabbed folk's attention? I mean "Kolejna likwidacja tor�w miejskich w Zielonej G�rze. Tory do "Polmosu"." is kinda plain. You should look at Yahoo's home page and see how
they create news titles to get people to open the links.
You might try adding a video or a pic or two to grab readers interested about everything've written. Just my opinion, it could make your blog a little livelier.
Here is my webpage - formularze pit do pobrania
you are actually a just right webmaster. The website loading
OdpowiedzUsuńvelocity is incredible. It seems that you're doing any unique trick. Also, The contents are masterpiece. you have performed a excellent activity in this matter!
My web blog pit28 ()
Hello there I am so grateful I found your website, I really found you by error, while I was searching on Yahoo for something else,
OdpowiedzUsuńAnyhow I am here now and would just like to say thanks a lot for a fantastic post and a all round thrilling blog (I also love the theme/design), I don't have time to look
over it all at the moment but I have saved it and also added in your RSS feeds,
so when I have time I will be back to read a great deal more, Please do keep
up the superb job.|
Also visit my web site :: program pit 2013 (http://nowe-pity.pl)