Sieciówka za 250 PLN (MZK ZG) najdroższa w Polsce?

Żadna nowość. Życzę naszym dziennkarzom lepszego refleksu. Przypominam że kiedyś, 3 lata temu, gdy miałem zarzuty o wysokie ceny wobec tutejszego MZK, moją krytykę dziennikarze GW zbili tym że przecież nasze MZK wybrano najlepszym w Polsce:

"Latem br. eksperci z "Przeglądu Gospodarczego" (dodatku do "Gazety Prawnej") uznali zielonogórskie MZK za najlepsze w Polsce. Oceniali m.in. punktualność, dogodność i liczbę połączeń, jakość taboru. - Gratulacje były dla nas wielkim
zaskoczeniem - mówi Janecki. "
(Autobusy MZK na celowniku, Gazeta Wyborcza
2006-11-03 10:26)
link:
http://www.izg.pl/index.php?page=aktualnosci&id=8105

Co do MZK, to popełnia wiele innych, wg mnie cięższych błędów. Niektóre są wg mnie bezprecendensowe na kontynencie. Por. http://www.infobus.pl/blog.php?id=433

Ale cóż można zrobić? To wszak do niedawna najlepsza firma w kraju wg jednego z czasopism (mi nieznanego). Co do sieciówki- ja za swoją, z ulgą dla doktoranta, płacę 39 (trzydzieści dziewięć) PLN. Ale nie w Zielonej Górze.

Komentarze

Waszym zdaniem



Jak bardzo szybko opublikować swoje teksty lub wydarzenie?

Jak publikować swój tekst/ event?
Swoje wydarzenie lub pojedynczy tekst podeślij na adres email: adam(małpa)wieczorna.pl
Zaopatrz emajl w komunikatywny tytuł: będzie on tematem twojego artykułu/ wydarzenia.
Możesz dołączyć plik graficzny (formaty: jpg, png, gif). Wydarzenie lub tekst ukaże się natychmiast na stronie.
Osoby zainteresowane stałą współpracą otrzymują swoje konto: zgłoszenia na wydawnictwo(małpa)wieczorna.pl. Odwołania publikacji i skargi, wnioski o wycofanie publikacji proszę słać sms-em Tel. 0604443623